Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Природничо - географічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Філологічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Ukrainian (UA)
Вы зараз на сторінці:
Головна Новини університету Система роботи практичного психолога щодо створення умов для формування в учнів мотивації до навчання, самовиховання та саморозвитку

Система роботи практичного психолога щодо створення умов для формування в учнів мотивації до навчання, самовиховання та саморозвитку

04.01.2018

04.01.18 в межах  «Методичної майстерні вчителя нової української школи» кафедрою психології було проведено науково-практичний семінар «Система роботи практичного психолога щодо створення умов для формування в учнів мотивації до навчання, самовиховання та саморозвитку» (КЕЙС І   «Врахування вікових особливостей щодо формування в учнів мотивації до навчання, самовиховання та саморозвитку: ресурси та обмеження») для практичних психологів Мелітопольського району.

На початку роботи виступила завідувач кафедри Фалько Н.М. та розповіла присутнім засади державної політики у сфері освіти та принципи освітньої діяльності МДПУ імені Богдана Хмельницького, різні види і форми освіти для професійного розвитку запропоновані університетом.

Старшим викладачем кафедри психології Титаренко О.І. в інтерактивній формі були визначені ефективні шляхи в системі роботи шкільного психолога щодо створення умов для формування в учнів мотивації до навчання, самовиховання та саморозвитку. Під час обговорення були розглянуті психологічні особливості різних вікових категорій учнів: їх ресурси та обмеження.

Взагалі захід пройшов в атмосфері прийняття, творчості та доброзичливості. Учасники семінару виразили вдячність кафедрі психології за організацію та проведення навчально-практичних семінарів.