Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Природничо - географічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Філологічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Ukrainian (UA)
Вы зараз на сторінці:
Головна Новини університету Відеолекторій з елементами практикуму «Останній самоаналіз доктора Фрейда»

Відеолекторій з елементами практикуму «Останній самоаналіз доктора Фрейда»

27.11.2017

«Большая часть того, что реально внутри нас, — не осознается, а то, что осознается, — нереально»

З. ФРЕЙД

Мабуть не знайдеться сьогодні  людини, яка б хоч раз у житті не чула  про   З. Фрейда. Як й на початку ХХ століття його біографія  повна загадок та таємниць, а теорія психоаналізу й досі є предметом жвавих дискусій. Доторкнутися до життя та психоаналітичної практики відомого вченого мали змогу студенти заочної форми навчання 33-34 груп спеціальності «Дошкільна освіта» під час вивчення дисципліни «Історія психології». Так, 27.11.2017 р. к.психол.н., доцентом кафедри психології Шевченко С.В. був проведений відеолекторій з елементами практикуму «Останній самоаналіз доктора Фрейда». Мета заняття –  інтеграція набутих знань, ознайомлення в інтерактивній формі з подіями, різними аспектами життя  психоаналітика, історії виникнення психоаналізу, розкриття впливу теорії З.Фрейда та його психотерапевтичної практики на психологічну науку.

Під час заняття студенти переглянули документальний фільм про життя та творчість засновника психоаналізу, що  вдало демонструє унікальні кадри проведення відомих сеансів із знаменитою кушеткою, умови, в яких З.Фрейд створював науку психоаналізу. Після цього, працюючи у підгрупах, студенти обговорювали унікальність життєвого шляху психоаналітика, шукали відповіді на питання та ділилися враженнями.

Наприкінці заняття студенти були ознайомлені з цікавими техніками психоаналізу, спробували попрацювати із своїм внутрішнім станом, актуалізувати інформацію несвідомого.

Дякуємо студентам за відкритість до інноваційних форм роботи, унікальний досвід та активність.

Матеріал підготувала доц. Шевченко С.В.