Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Природничо - географічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Філологічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Ukrainian (UA)
Вы зараз на сторінці:
Головна Центр неперервного професійного розвитку освітян

Методична майстерня педагога нової української школи

11.01.2018

 

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ МЕТОДИЧНИХ СЕМІНАРІВ І ТРЕНІНГІВ

 


 

Про діяльність Методичної майстерні вчителя нової української школи Центру неперервного професійного розвитку освітян

 

Методична майстерня педагога нової української школи як нова форма науково-практичного діалогу вчителів мистецтва і педагогічного університету.

4 січня 2018 року кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії МДПУ імені Богдана Хмельницького на базі ЗОНЗ №25 м.Мелітополь провела науково-практичні діалоги з вчителями мистецтва. Цей захід відбувся у межах співпраці Центру професійного розвитку освітян МДПУ імені Богдана Хмельницького і Міського методичного об'єднання вчителів музичного мистецтва м.Мелітополь.

 

Семінар-тренінг «Розвиток початкової школи в умовах реалізації Концепції «Нова українська Школа»

4 січня на базі Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького відбувся семінар-тренінг «Розвиток початкової школи в умовах реалізації Концепції «Нова українська Школа» в рамках Методичної майстерні вчителя «Нова українська Школа», організатором якого виступив колектив кафедри початкової освіти. Мета заходу – підвищення професійної компетентності вчителів у контексті реалізації завдань нової української початкової школи. Учасниками стали 43 вчителів початкових класів Мелітопольського району, з яких 22 – випускники нашого Університету.

 

Науково-практичний семінар «Сучасні освітні технології навчання інформатики» для вчителів інформатики загальноосвітніх шкіл Мелітопольського району

04 січня 2018 року кафедрою інформатики і кібернетики в рамках методичної майстерні вчителя нової української школи проведений науково-практичний семінар «Сучасні освітні технології навчання інформатики» для вчителів інформатики загальноосвітніх шкіл Мелітопольського району. Мета науково-практичного семінару – удосконалення професійних компетентностей вчителів у сфері використання новітніх технологій і засобів навчання інформатики. Семінар відвідали 30 учителів інформатики загальноосвітніх навчальних закладів Мелітопольського району.

 

Система роботи практичного психолога щодо створення умов для формування в учнів мотивації до навчання, самовиховання та саморозвитку.

04.01.18 в межах «Методичної майстерні вчителя нової української школи» кафедрою психології було проведено науково-практичний семінар «Система роботи практичного психолога щодо створення умов для формування в учнів мотивації до навчання, самовиховання та саморозвитку» (КЕЙС І «Врахування вікових особливостей щодо формування в учнів мотивації до навчання, самовиховання та саморозвитку: ресурси та обмеження») для практичних психологів Мелітопольського району.

********************************************

Навчальний семінар "Алгоритм формування іншомовної комунікативної компетентності особистості" (доповідач – декан філологічного факультету, доцент Коноваленко Тетяна Василівна);

Навчальний семінар "Опанування англійської мови засобами онлайн-технологій” (доповідач – доцент кафедри англійської філології та методики викладання англійської мови Гуров Сергій Юрійович).

Актуальний зміст наукової і методичної роботи кафедр як маркер якісної освіти в умовах освітніх реформ