Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Природничо - географічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Філологічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Ukrainian (UA)
Вы зараз на сторінці:
Головна Новини університету Проблеми прогнозування кар’єрного зростання суб’єктів начально-виховного процесу у відкритій соціально-економічній системі

Проблеми прогнозування кар’єрного зростання суб’єктів начально-виховного процесу у відкритій соціально-економічній системі

08.12.2013
6 грудня 2013 року в рамках наукової сесії кафедрою початкової освіти Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарної та мистецької освіти було проведено семінар «Проблеми прогнозування кар’єрного зростання суб’єктів начально-виховного процесу у відкритій соціально-економічній системі». На заході виступили з доповідями проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародної діяльності ТДАТУ, кандидат технічних наук, доцент Рижков В. В. та кандидат сільськогосподарських наук, доцент Міроничева О. С., викладач-стажист кафедри початкової освіти Чорна В. В.
Під час своїх виступів доповідачі розповіли аудиторії про шляхи ознайомлення з передовим міжнародним досвідом (викладач-стажист Чорна В. В.), програми Інституту міжнародної освіти США – програму імені Дж. Фулбрайта для науковців та студентів (доцент Рижков А. О.), програму імені Хьюберта Хамфрі для спеціалістів середньої кар’єрної ланки (доцент Міроничева О. С.).


Тематика семінару є актуальною у контексті національних потреб професійного зростання кадрів і тенденцій розвитку українського суспільства, про що свідчили запитання і жваве обговорення серед присутніх.