Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Природничо - географічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Філологічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Ukrainian (UA)
Вы зараз на сторінці:
Головна Новини університету Соціалізація особистості в умовах конно-спортивної студії “Аллюр”

Соціалізація особистості в умовах конно-спортивної студії “Аллюр”

07.11.2013
На сьогодні ми спостерігаємо доволі суперечливі процеси, пов’язані із соціалізацією особистості. Особливо гострим стає питання соціалізації дитини, яка має фізичні та психічні вади. Далеко не кожний освітній заклад може зробити таку дитину успішною, знайти своє місце у соціумі.


Велінням сучасного суспільства є розробка та впровадження нових соціальних послуг для дітей із різними порушеннями. Одним із напрямів роботи МДПУ імені Богдана Хмельницького є розробка системи ефективної взаємодії професорсько-викладацького складу, студентської молоді (майбутніх соціальних педагогів) та працівників реабілітаційного центру на базі конно-спортивної студії “Аллюр”, метою якої має постати цілеспрямована модернізація ринку соціальних та освітніх послуг у м.Мелітополі.


Так, 6.11.2013 відбулася перша зустріч дітей, які потребують соціально-педагогічної підтримки, профілактично-лікувальної допомоги на агробіостанції МДПУ ім.Б.Хмельницького. Студенти спеціальності “Соціальна педагогіка” різом із працівниками реабілітаційного центру апробували нові технології формування соціальності дітей за допомогою спеціально-розробленої програми із елементами анімалотерапії, іппотерапії. Представники системи вищої освіти сподіваються, що такі програми будуть апробуватися із учнівською та студентською молоддю різних закладів.

зав. кафедри соціальної педагогіки та дошкільної освіти,
доктор педагогічних наук, доцент Л.Ю.Москальова