Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Природничо - географічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Філологічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Ukrainian (UA)
Вы зараз на сторінці:
Головна Новини університету Навчальна поїздка співробітника МДПУ до м. Гельзенкіршен (Німеччина).

Навчальна поїздка співробітника МДПУ до м. Гельзенкіршен (Німеччина).

19.11.2017

У період з 13 по 19 листопада 2017 року професор кафедри педагогіки і педагогічної майстерності Прийма С.М. у складі делегації українських міст – членів Глобальної мережі ЮНЕСКО міст, що навчаються,  відвідав м. Гельзенкіршен (Німеччина).

Навчальна поїздка пройшла в рамках реалізації україно-білоруської програми «Міста, що навчаються, для креативної економіки» та була зіційована Представництвом Німецької асоціації народних університетів. Мета навчальної поїздки до м. Гельзенкіршен  – першого в Німеччині  міста- члена Глобальної мережі ЮНЕСКО міст, що навчаються – полягала в ознайомленні з практичним досвідом реалізації концепції «Місто, що навчається».

Представники муніципалітету, освітніх і культурних установ міста охоче ділилися з учасниками  делегації особливостями консолідації зусиль органів місцевого самоврядування, громадськості, науковців та освітян в забезпеченні кращого доступу мешканців міста до сучасної неформальної освіти.

Корисними і змістовими були зустрічі з німецькими колегами з  Народного університету м. Гельзенкіршен – міського центрі освіти дорослих.  Вивчення досвіду підготовки й організації освітніх програм для різних категорій дорослого населення дозволило окреслити нові перспективи реалізації концепції освіти упродовж життя.