Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Природничо - географічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Філологічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Ukrainian (UA)
Вы зараз на сторінці:
Головна Новини університету Навчальний колоквіум «Література постмодернізму»

Навчальний колоквіум «Література постмодернізму»

17.11.2016

16–17 листопада 2016 р. доцентом кафедри української і зарубіжної літератури Землянською А.В. було проведено навчальні колоквіуми за темою «Література постмодернізму». Заняття проводилися в рамках заходів з підвищення якості освіти з метою допомогти студентам засвоїти одну із найважчих тем курсу «Історія зарубіжної літератури ІІ пол. ХХ – поч. ХХІ ст.», закріпити на практиці теоретичні знання та перевірити самостійну роботу над окремими темами дисципліни. Особливістю колоквіуму було те, що студентам-філологам різних спеціальностей («Українська мова і література», «Мова і література (англійська)», «Мова і література (німецька)») пропонувалось вийти із зони комфорту у своїх групах та спробувати проявити сформовані компетентності в змішаних командах. Крім того, студенти під керівництвом модератора, доцента Землянської А.В., могли самостійно побудувати шлях аналізу пропонованих художніх текстів, які мали прочитати до заняття, розробивши низку питань, перевірити свої сили, відповідаючи на питання учасників інших груп, а також спробувати себе й у ролі контролерів, що повинні були спрямовувати обговорення у кожній з груп у потрібному напрямку, вказувати на недоліки відповідей членів групи та неточності, інші можливості тлумачення текстів тощо. Розглянувши всі питання, кожна з груп мала вирішити проблемне завдання викладача, тепер уже спільними зусиллями. Наприкінці заняття модератори зі складу студентів мали визначити труднощі й проблемні питання, з якими зіткнулася їхня група, дати оцінку всім членам своєї команди і прокоментувати ту кількість балів, яку виставили тому чи іншому учаснику.

Подібна форма роботи сприяє глибшому розумінню теоретичного матеріалу, закріплює практичні навички аналізу художніх текстів, розвиває самостійність у навчальній і дослідницькій діяльності, а також є гарним тренінгом, що готує студентів до майбутньої виробничої практики, де вони вже виконуватимуть функції педагога.

Інформацію підготувала доцент Землянська А.В.