Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Природничо - географічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Філологічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Ukrainian (UA)
Вы зараз на сторінці:
Головна Новини університету Лекція Рубцова М. О. «Обґрунтування вибору формули розрахунку за експериментальними даними»

Лекція Рубцова М. О. «Обґрунтування вибору формули розрахунку за експериментальними даними»

16.11.2016

16. 11. 2016 р в ауд. № 57 відбулася лекція доцента кафедри математики і фізики Рубцова Миколи Олексійовича на тему «Обґрунтування вибору формули розрахунку за експериментальними даними». Лекція була проведена в рамках підготовки студентів та магістрантів до написання студентських наукових робіт.

Під час заняття Рубцов М.О. пояснив, що після проведення наукового експерименту дослідник отримує таблицю з даними експерименту. Виникає запитання: «Як використати ці дані для подальшої роботи?» Найкращий спосіб скористатися ними – це вивести аналітичні залежності, які можна було б використовувати і в проміжних точках, і на інших інтервалах. На дошці були продемонстровані таблиці, формули для розрахунків, графіки.

Оскільки лекція проводиться в педагогічному виші для студентів та магістрантів, то не можна не зупинитися на педагогічній науково-дослідній роботі. «Так, уже традиційно повелося, що для педагогічних досліджень найбільш поширеною є математична статистика, а найбільш уживаними є статистичні критерії, які поділяються на параметричні (Стьюдента, Фішера) і непараметричні (Розенбаума, Пірсона, Колмогорова-Смирнова та інші). Чому саме використовуються статистичні критерії? А тому, що вибірки, якими оперують під час дослідної роботи, невеликі, і завдання, які вони повинні виконувати, – різнопланові. Використання відповідного статистичного критерію дозволяє відповісти на питання, що виникають при дослідженнях, тому доцільно застосовувати ці критерії», – пояснив лектор.

Усім дослідникам бажаємо успіхів і наукових перемог!

Прес-центр університету