Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Природничо - географічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Філологічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Ukrainian (UA)
Вы зараз на сторінці:
Головна Новини університету Участь студентів заочно-дистанційної форми навчання у засіданні Англійського дискусійного клубу “Questions and Questioning”

Участь студентів заочно-дистанційної форми навчання у засіданні Англійського дискусійного клубу “Questions and Questioning”

17.03.2016

16 березня в Центрі вивчення іноземних мов відбулося третє засідання Англійського дискусійного клубу під керівництвом доцента Тамари Насалевич. Захід проведено у межах Плану реалізації Концепції розвитку іншомовної освіти в Мелітопольському державному педагогічному університеті імені Богдана Хмельницького на 2015-2018 рр. Цього разу членам Клубу, якими стали студенти першого, четвертого та п’ятого курсів заочно-дистанційної форми навчання, було запропоновано тему “Questions and Questioning” («Питання та як їх поставити»).

Зустріч розпочала керівник Клубу Тамара Насалевич, зазначивши корисність і необхідність подібних дискусій. Такі заходи розвивають у студентів навички англомовного спілкування, діалогічного та монологічного мовлення, вміння працювати в команді, висловлювати власну думку на запропоновану тему, а також виховують повагу до думки інших.

До обговорення присутнім були запропоновані висловлювання видатних постатей щодо ролі питань у житті людини. Розглядалися різні види питань, які сприяють налагодженню комунікації. Студенти, що працюють у школі, поділилися власним досвідом. Вони розповіли, які питання ставлять своїм учням на уроках англійської мови, визначили мету цих запитань.

Продовженням заходу стала гра «Постав питання за малюнком». Одна команда ставила питання, а друга команда (в іншій аудиторії) намагалася підготувати відповіді на можливі питання. Також Тамара Василівна ознайомила студентів з таксономією питань Блюма (Bloom’s Taxonomy of Learning Domains), яку вони зможуть застосовувати під час занять в університеті чи уроків у школі.

Неабияке зацікавлення у студентів викликало завдання проаналізувати відому дитячу казку «Три порося» (із використанням розглянутих на занятті питань) та придумати свій кінець до неї.

Наприкінці засідання присутні отримали комплекти роздаткового матеріалу та висловили побажання щодо тематики і плану проведення майбутніх засідань Дискусійного клубу.

Інформацію підготовлено доцентом Насалевич Т.В.