Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Природничо - географічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Філологічний факультет Мелітопольського державного педагогічного університета імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Slide 1 jFlow Plus

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Ukrainian (UA)
Вы зараз на сторінці:
Головна Новини університету Форми та методи роботи мультидисциплінарної команди з дітьми, які мають порушення мовлення

Форми та методи роботи мультидисциплінарної команди з дітьми, які мають порушення мовлення

14.05.2014

14 травня 2014 року в центрі корекційно-розвивальних технологій (для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку) був проведений науково-методичний семінар «Форми та методи роботи мультидисциплінарної команди з дітьми, які мають порушення мовлення».

Серед запрошених на науково-методичному семінарі були присутні:  вчителі-логопеди дошкільних навчальних закладів міста Мелітополя; студенти Бердянського державного педагогічного університету ІV курсу напряму підготовки «Корекційна освіта. Логопедія»; провідні спеціалісти (консультанти студентів творчої групи Центру) – викладачі кафедр соціальної педагогіки та дошкільної освіти,  початкової освіти, загальної психології, практичної психології та студенти-практиканти напрямів підготовки «Дошкільна освіта», «Початкова освіта», «Соціальна педагогіка», «Практична психологія»,  «Музичне мистецтво», «Хореографія» ІV курсів МДПУ імені Богдана Хмельницького.

Корекційно-розвивальна спрямованість дошкільної освіти – один із пріоритетних напрямів у науково-дослідній діяльності інституту.

У системі дошкільної освіти вирішення комплексу проблем можливо за умови створення єдиного корекційно-розвивального простору, який розглядається і як сприятливе для розвитку дитини педагогічне середовище і як цілісний педагогічний процес, тобто спеціально організована взаємодія педагогів та інших фахівців з дітьми, спрямована на вирішення розвивальних, освітніх та корекційних завдань.

Під час плідної роботи студентами творчої групи були підготовлені виступи про основні напрями роботи та методи, що використовувались у практичній діяльності  з дітьми, які протягом ІІ семестру 2014 року відвідували Центр корекційно-розвивальних технологій.

Протягом заходу проведений майстер-клас з використання поліфункціональних методичних посібників для дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення (з досвіду роботи творчої групи  Центру корекційно-розвивальних технологій).

Логопеди дошкільних навчальних закладів міста Мелітополя Сіохіна Катерина Борисівна (ДНЗ№ 20) та Таган Людмила Володимирівна (ДНЗ № 2) дали оцінку ефективності проведеної роботи студентів творчої групи Центру корекційно-розвивальних технологій з дітьми, які відвідують логопедичні групи вказаних закладів міста та надали цінні методичні рекомендації.

Майбутніми логопедами – студентами ІV курсу м. Бердянськ були підготовлені доповіді: «Взаємодія логопеда з батьками», «Консультація для батьків щодо порушень мовлення дітей», «Проведення індивідуальних занять з дітьми-логопатами», «Використання методів арт-терапії у роботі з дітьми, які мають порушення мовлення».

Викладачем кафедри загальної психології кандидатом психологічних  наук Кочкуровою Ольгою Володимирівною організований та  проведений соціально-психологічний тренінг для підвищення ефективності взаємодії фахівців різного профілю в роботі з дітьми-логопатами.

Загалом атмосфера семінару була позитивною, робота проведена плідна та цікава.