Форми та методи роботи мультидисциплінарної команди з дітьми, які мають порушення мовлення |
14.05.2014 |
14 травня 2014 року в центрі корекційно-розвивальних технологій (для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку) був проведений науково-методичний семінар «Форми та методи роботи мультидисциплінарної команди з дітьми, які мають порушення мовлення». Серед запрошених на науково-методичному семінарі були присутні: вчителі-логопеди дошкільних навчальних закладів міста Мелітополя; студенти Бердянського державного педагогічного університету ІV курсу напряму підготовки «Корекційна освіта. Логопедія»; провідні спеціалісти (консультанти студентів творчої групи Центру) – викладачі кафедр соціальної педагогіки та дошкільної освіти, початкової освіти, загальної психології, практичної психології та студенти-практиканти напрямів підготовки «Дошкільна освіта», «Початкова освіта», «Соціальна педагогіка», «Практична психологія», «Музичне мистецтво», «Хореографія» ІV курсів МДПУ імені Богдана Хмельницького. Корекційно-розвивальна спрямованість дошкільної освіти – один із пріоритетних напрямів у науково-дослідній діяльності інституту. У системі дошкільної освіти вирішення комплексу проблем можливо за умови створення єдиного корекційно-розвивального простору, який розглядається і як сприятливе для розвитку дитини педагогічне середовище і як цілісний педагогічний процес, тобто спеціально організована взаємодія педагогів та інших фахівців з дітьми, спрямована на вирішення розвивальних, освітніх та корекційних завдань. Під час плідної роботи студентами творчої групи були підготовлені виступи про основні напрями роботи та методи, що використовувались у практичній діяльності з дітьми, які протягом ІІ семестру 2014 року відвідували Центр корекційно-розвивальних технологій. Протягом заходу проведений майстер-клас з використання поліфункціональних методичних посібників для дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення (з досвіду роботи творчої групи Центру корекційно-розвивальних технологій). Логопеди дошкільних навчальних закладів міста Мелітополя Сіохіна Катерина Борисівна (ДНЗ№ 20) та Таган Людмила Володимирівна (ДНЗ № 2) дали оцінку ефективності проведеної роботи студентів творчої групи Центру корекційно-розвивальних технологій з дітьми, які відвідують логопедичні групи вказаних закладів міста та надали цінні методичні рекомендації. Майбутніми логопедами – студентами ІV курсу м. Бердянськ були підготовлені доповіді: «Взаємодія логопеда з батьками», «Консультація для батьків щодо порушень мовлення дітей», «Проведення індивідуальних занять з дітьми-логопатами», «Використання методів арт-терапії у роботі з дітьми, які мають порушення мовлення». Викладачем кафедри загальної психології кандидатом психологічних наук Кочкуровою Ольгою Володимирівною організований та проведений соціально-психологічний тренінг для підвищення ефективності взаємодії фахівців різного профілю в роботі з дітьми-логопатами. Загалом атмосфера семінару була позитивною, робота проведена плідна та цікава. |