Інтегроване заняття «Веселі витівки Шапокляк» |
29.04.2014 |
У Центрі корекційно-розвивальних технологій студентами творчої групи 28 квітня 2014 було проведено інтегроване заняття з дітьми, які відвідують логопедичні групи дошкільних освітніх установ міста. Особливу увагу в Центрі приділяється розвитку мовного дихання (дихальна гімнастика), так як для дітей, які мають порушення мовлення, необхідно формувати тривалий ротовий видих. Це пов’язано з тим, що у мовленні дитини з’являються більш складні конструкції речень, при промовлянні яких потрібний більш тривалий повітряний струмінь. Для цього ми використовуємо різні ігри та вправи. Батькам ми рекомендуємо проводити наступні дихальні вправи: 1. Здути зі столу дрібно нарізаний кольоровий папірець, піринку, ватку. 2. Дути на палички, що лежать на столі, олівці різної форми (круглі, грановані) і довжини, намагаючись зсунути їх з місця. 3. Дути на кульки різної тяжкості: пластмасові, дерев’яні, гумові. 4. Задути на різкому та тривалому видиху полум’я свічки. 5. Підтримати в повітрі піринку або маленький шматочок ватки на тривалому видиху. 6. Надути гумові кульки, паперові та целофанові мішечки, язички, дути в дудочку, вертушку. 7. Надувати мильні бульбашки. Тема заняття: Веселі витівки Шапокляк Програмний зміст спеціального інтегрованого заняття для дітей старшого дошкільного віку: - Розвиваємо емоційну сферу дітей : гра «Намалюй настрі»; пісня «Зірки». - Розвиваємо психомоторні функції: пальчикова гімнастика «Наша сім’я»; Логоритміка «Зайчики»; гра «Ось які у нас очі»; гра «Намисто для Шапокляк». - Дихальна та артикуляційна гімнастика: гра «Дуй сильніше»; гра «Телефонна розмова». - Розвиваємо математичні уявлення: гра «Піраміда»; гра «Шматочок сиру». - Звукова культура мовлення: гра «Буква Н»; гра «Обведи потрібну букву». - Розвиваємо увагу і спостережливість: гра «Уважні жуки». - Виховуваємо дружнє ставлення: пісня «Друзі». |